Uslovi kupovine i dodatne informacije

Radno vreme naše internet prodavnice

Naše radno vreme je svih 7 dana u nedelji od 00-24h. Bez ikakvih problema možete u tom periodu vršiti porudžbine putem sajta, dok nas na telefone možete kontaktirati svakog radnog dana od 08 do 17h, subotom od 10 do 18h. Naši kontakt telefon je +381601111523 .

Kako da poručim?

Poručivanje se vrši putem našeg internet sajta ili pozivom na neki od naših telefona. Takođe, možete nas kontaktirati i izvršiti porudžbinu putem popularnih društvenih mreža. Takođe smo dostupni i na broju +381601111523  na Viber-u i WhatsApp-u.

Načini plaćanja

Sve cene koje su prikazane na našem sajtu su sa uračunatim PDV-om.

Podržavamo sledeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši gotovinski.

  • E-bankingom – Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam poslati na email po vašoj potvrdi narudžbenice.

Prihvatanjem uslova kupovine na sajtu www.foodforfriends.rs prihvatate da Vam račun dostavljamo elektronskim putem (na email adresu koju unosite prilikom pravljenja narudžbine).

Omogućeni načini plaćanja

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro, MasterCard, AMEX i DinaCard – koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i BANCA INTESA AD BEOGRAD i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

 

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transakcija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Zaštita podataka prilikom plaćanja

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, AMEX i DinaCard kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji plaćanja

“Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.”

„All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.”


Načini dostave

Vreme isporuke:

Naša internet prodavnica kao pošiljalac ne može da garantuje rokove isporuke jer angažujemo treća lica da vrše isporuku (kurirsku službu Bex, Postepxress i Glovo).

Ukoliko odabranog proizvoda ima na stanju porudžbina se šalje istog dana, a kurirske službe (Bex i Postexpress) su prema ugovoru obavezne da u roku od 1 do 7 radnih dana izvrše isporuku na Vašu adresu.

Slanje porudžbina vrši se svakog radnog dana i subotom.

Napomene:

Rok isporuke može biti i duži od navedenog u vanrednim slučajevima poput: velikih gužvi, pandemija, štrajkova, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda. Kurirske službe Bex i Postexpress su obavezne da isporuku vrše što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.

Cena:

Cena svih paketa bez obzira na njihovu vrednost, težinu ili mesto gde se isporučuje iznosi 350 RSD.

REKLAMACIJE

Svi naši kupci poseduju pravo na reklamaciju robe poručene putem naše online prodavnice. Naša internet prodavnica posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštujemo prava svojih kupaca. Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema (za tehničku robu ovaj rok je do 30 dana). Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Prodavac je dužan da u slučaju odbijanja reklamacije pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču (obrazloženje o neprihvatanju reklamacije). Takođe, u slučaju odbijanja reklamacije prodavac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja sporova vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova.

U nastavku pročitajte detaljnije na koji način se vrši proces reklamacije, zamene ili povrata. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumicu budite slobodni da nas kontaktirate i mi ćemo se potruditi da dobijete konkretna uputstva i pojasniti proceduru kako da ostvarite reklamaciju: email: office@foodforfriends.rs – tel: +381 60 1111 523 .

Oštećenje prilikom transporta

Svako oštećenje robe prilikom transporta ili ukoliko npr. nedostaje deo pošiljke ili je proizvod neispravan kupac je dužan da prijavi u roku od 24 časa od prijema robe. Molimo Vas da robu tj. samo njeno pakovanje proverite još dok je kurir tu. Ukoliko ima vidljivih tragova po samoj ambalaži pakovanja i proizvoda zamolite zaposlenog u kurirskoj službi da sačeka da proverite i da li je sam sadržaj tj. proizvod oštećen. Ukoliko postoji potreba za reklamacijom javite nam se da Vam pojasnimo dalju proceduru i proces reklamacije. 

Zamena

Ukoliko je proizvod stigao u ispravnom stanju, međutim Vi niste zadovoljni i želeli biste zamenu za drugi proizvod iz naše ponude. To je naravno moguće, potrebno je da nas obavestite o tome i da nam proizvod vratite u ispravnom, nekorišćenom stanju. Ovo pravo možete ostvariti najviše 14 dana od prvobitnog prijema paketa.

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od 12 meseci.

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Za sve dodatne informacije, slobodni ste da nas kontaktirate putem email-a: office@foodforfriends.rs

Reklamacija za proizvode sa garancijom dužom od 2 godine:

Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju koja je duža od 2 godine (kod nekih postoji i doživotna garancija), u tom slučaju ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije. (obično su to sami proizvođači koji garantuju da njihov proizvod ima dužu garanciju, duži vek trajanja i sl. Za detalje svakako pogledajte opise proizvoda na našem sajtu ili  nas kontaktirajte putem telefona).

Otklanjanje saobraznosti posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisera i dostupnosti rezervnih delova isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efkikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php. Ministarstvo unutrašnje i spoljašnje trgovine je takodje formiralo jedinstven registar svih zakonskih akata u vezi zaštite potrošača i možete se dodatno informisati klikom na sledeći link: Заштита потрошача (must.gov.rs) kao i Закони (must.gov.rs) Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka strana u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima reklamacije i korišćenja, kao i sa uslovima prodaje i zaključenja ugovora o prodaji na daljinu (link ugovora).
Military shop će se potruditi da vam maksimalno izađe u susret i učini sve u skladu sa vašim željama i zahtevima.

Po prijemu Vaše reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, tj. saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u našoj evidenciji.

Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema (za tehničku robu ovaj rok je do 30 dana).

Pravo na odustanak od kupovine

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34 i 35. ovog zakona.

Nakon popunjenog obrasca potrebno je da nam i fizički vratite robu na našu adresu (Vagan 5, 11504 Beograd,) putem kurirske službe, u ovom slučaju troškove transporta robe snosi kupac.

Molimo Vas da pri slanju paketa koristite neku od kurirskih službi: Bex, Postexpress ili Dexpress.

Ukoliko Vam je bilo šta od ovoga nejasno, kontaktirajte nas putem email-a ili na neki od telefona i sve ćemo Vam detaljno objasniti i pomoći da ostvarite svoja prava.

Povrat novca

Po prijemu vraćene robe, ustanovićemo da li je sve u redu sa robom, tj. da je nekorišćena i bez oštećenja. Nakon toga, izvršićemo povraćaj novca najkasniije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora na daljinu.

Potrebno je da nam dostavite tekući račun na koji želite da izvršimo povraćaj sredstava (www.foodforfriends.rs snosi troškove bankarskih provizija). Ukoliko nemate tekući račun ili želite da novac vratimo na neku drugi način molimo vas da nas o tome obavestite.

Situacije kada potrošač nema pravo na odustanak od ugovora

Potrošač nema pravo na odustanak od kupovine u sledećim situacijama:

  • ukoliko je nakon fizičkog vraćanja robe ustanovljeno da nije vraćena roba koja je i poslata prvobitno od strane nas kao prodavca

  • ukoliko je nakon fizičkog vraćanja robe ustanovljeno da je na samom proizvodu vršena dorada, ili je oštećen i samim tim onemogućen za dalju prodaju

Komentarisanje na našem sajtu

Posetioci naše internet prodavnice slobodni su da komentarišu proizvode, tekstove i ostale objave na našem sajtu. Zadržavamo pravo da ne objavimo komentari koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju ili diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena.

Ažuriranje podataka na sajtu

Www.foodforfriends.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.


Politika privatnosti

U ime internet prodavnice FOOD FOR FRIENDS obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca i korisnika.

Prikupljamo samo neophodne i osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nam neophodni za poslovanje i informisanje radi pružanja kvalitetnih usluga. Sve posredovane informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam omogućava sigurnu i bezbednu saradnju sa našom firmom.

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika. Sve radi pružanja brze i kvalitetne usluge.

Svi posetioci i kupci imaju mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing liste (newsletter).

Naša internet prodavnica militaryshop.rs će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Naši zaposleni u kompaniji su obavezni da poštuju poverljivost vaših podataka.

Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti vaše privatne informacije.

Nećemo predati vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

 

Naši poslovni podaci

FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO

Matični broj: 21614661

PIB: 112140830

Sedište firme: Vagan 5, 11504 Barič

Tel: +381 60 1111 523

email: office@foodforfriends.rs