NAJČEŠĆA PITANJA



Istina je da većina postojećih opcija za hranu za kućne ljubimce sadrži pravu ravnotežu vitamina i hranljivih materija kako bi pas preživeo - ali verujemo da postoji velika razlika između preživljavanja i zdravog i dugog života. Kako gojaznost kućnih ljubimaca, alergije, rak i dijabetes rastu alarmantnom brzinom, sve je više naučnih dokaza koji ukazuju na zdravstvene prednosti ishrane svežom hranom i na opasnosti mnogih komercijalnih procesa proizvodnje hrane za kućne ljubimce. Bez obzira da li je vaš pas izbirljiv u jelu, bori sa određenim zdravstvenim problemom ili je savršeno zdrav i spreman da jede skoro sve, videli smo iz prve ruke pozitivan uticaj svežeg hranjenja naših štenaca i naših kupaca. Zaista nema ničeg fensi ili magičnog u onome što pokušavamo da uradimo: prava, zdrava i kompletna ishrana za kućne ljubimce. To je i dalje hrana za pse, onakva kakva baš treba da bude.

Svi sastojci u našim obrocima zadovoljavaju standarde ljudske ishrane i nabavljaju se od renomiranih proizvođača hrane i lokalnih farmi. Naši obroci ne sadrže pojačivače ukusa ili konzervanse zbog kojih bi hrana mogla da stoji duže na policama. Food For Friends brine da Vaš ljubimac dobije najkvalitetnije i najprirodnije dostupne nutritijente. Svaki recept sadrži čiste izvore proteina, pomešane sa jednostavnim sastojcima i izbalansiran je vitaminima i mineralima. To je to. Naši veterinarski nutricionisti pažljivo formulišu svaki recept tako da bude 100% kompletan i izbalansiran u skladu sa standardima FEDIAF-a, a za to koristimo sve sastojke i procese za ljude.

PLATE OF LOVE® hrana se prave u objektu koji zadovoljava HACCP standarde i koji je odobren od strane Uprave za veterinu, gde se svi sastojci pažljivo i zasebno pripremaju na niskim temperaturama u skladu sa standardima i našim recepturama. Svi obroci u sebi sadrže suplementaciju, skup minerala i vitamina koji upotpunjuju našu hranu i čine je kompletnom ishranom za kućne ljubimce. Hrana se pakuje u vakkum pakovanja, ne koriste se konzervansi već tehnologija brzog smrzavanja (nikada dubokog) kako bi se sigurno transportovala i bila pogodnija za čuvanje. Pakovanja su različite veličine i sastava tako da možete pronaći odgovarajuću kombinaciju za vašeg ljubimca.

Blisko sarađujemo sa veterinarima kako bismo utvrdili optimalne planove obroka za različite kombinacije rase, uzrasta, nivoa aktivnosti, idealne težine i osetljivosti. Na taj način možemo vam postaviti prava pitanja da kreirate plan koji je zaista prilagođen karakteristikama i potrebama vaših pasa. Nakon što počnete, naš tim od poverenja je tu na svakom koraku da vam pomogne da nadgledate napredak vašeg psa i izvršite prilagođavanja vašeg plana.

Možete! Ali, nedavno istraživanje je pokazalo da 80% recepata na internetu nema ključne hranljive materije za pse. Ozbiljne komplikacije zbog nedostatka hranljivih materija (i, češće, predoziranja) mogu nastati ako recept nije pravilno formulisan. Za one koji su zainteresovani za kuvanje kod kuće, FOOD FOR FRIENDS razvija program koji obezbeđuje unapred pripremljenu suplementaciju koje su formulisali naši veterinarski nutricionisti i predložene recepteru koje samo proizvodite - pratite naše novosti da biste dobijali podatke o ovom programu.

Kako ne koristimo konzervans u našim receptima, neophodno je da se hrana čuva na sigurnoj temperaturi. Obroci stižu zamrznuti u vakumiranim pakovanjima i trebalo bi ih odložiti u zamrzivač. Ako hrana dođe odleđena, to je u redu dokle god je i dalje delimično zamrznuta i hladna na dodir – ona je sigurna za korišćenje i ponovno zamrzavanje. Kada hoćete da je iskoristite, prebacite je u frižider da se odmrzne ili je stavite u toplu vodu, zatim otvorite pakovanje i sipajte u činiju. Na deklaraciji uvek možete pronaći uputstva za adekvatno čuvanje i korišćenje hrane (veoma je jednostavno!).

Naravno! Dok mnogi veterinari diskutuju o različitim trendovima u ishrani pasa, skoro svaki veterinar će se složiti da je prirodna, nutritivno izbalansirana ishrana najbolji izbor za pse. Food For Friends recepti su tako formulisani da u potpunosti zamenjuju standardnu ishranu i prijaju mnogim ljubimcima sa različitim zdravstvenim problemima.

Sa našim planovima ishrane, kupci dobijaju isporuke sveže spremljene hrane na nedeljnom i fleksibilnom rasporedu. Planovi su prilagođeni potrebama vašeg psa i obroci stižu u pakovanjima pogodnim za njihovo lako korišćenje. Uvek planiramo isporuke tako da nikad ne ostanete bez hrane i tako da možete u svakom trenutku prilagoditi vreme isporuke.

Kao internet prodavnica, FOOD FOR FRIENDS isporučuje proizvode putem sopstvenih kurira ili kurirskih službi ( BEX, POSTEXPRESS, GLOVO ). Sledeće garancije i odredbe…


Vreme isporuke na Vašu adresu je od 1 do 5 radnih dana. Slanje porudžbina vrši se svakog radnog dana. Rok isporuke može biti i duži od navedenog u vanrednim slučajevima poput: velikih gužvi, pandemija, štrajkova, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda.


Cena dostave paketa ( * Izuzev za Plate of love® proizvode ) bez obzira na njihovu vrednost, težinu ili mesto gde se isporučuje iznosi 300 RSD.


* Za Plate of love® proizvode, koji se šalju isključivo POSTEXPRESS sistemom danas za danas, cena dostave zavisi od težine pakovanja i iznosi:


0 - 0,5 kg - 750,00

0,5 - 2 kg - 950,00

2 - 5 kg - 1.100,00

5 - 10 kg - 1.300,00

10 - 20 kg - 1.500,00

Dostava i plaćanje

Svoju online porudžbinu možete platiti koristeći Vašu VISA, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Visa, Master ili Maestro. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko našeg sajta u obavezi je da ispuni sledeće uslove:

Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Srbije i iskljucivo na adresu koja je navedena na korisničkom profilu. Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.


Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.


Reklamacije i povrat robe

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:

1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: office@foodforfriends.rs

Obavezno navedite sledeće podatke:

-ime i prezime

-e-mail adresu

-broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom

-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.

3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.

Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.

Robu možete ostaviti lično u prodajnom objektu FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO.


Prava i obaveze potrošača

Obaveštenje o pravima i potrebama potrošača

Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznosti zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako.

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. S toga će potrošača svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnoti potrošača smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Saobraznost se daje isključivo na ispravnost robe a ne na njenu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehnickih mogucnosti propisanih od strane proizvođača. Od potrošača se očekuje da kupljeni proizvod ne izlaže štetnim dejstvima (duvanski dim, ekstremno prašnjave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije i sl.). Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe će se otklanjati isključivo na teret potrošača.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled transporta nakon isporuke, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom potrošača ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.

Sve dodatne informacije Potrošač može dobiti pozivajući telefon +381601111523 svakog radnog dana od 09h do 18h ili slanjem poruke na e-mail: office@foodforfriends.rs

Zaštita privatnosti

U ime FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju promene bilo kog ličnog podataka (npr. mesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promeni obavestiti FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO. U slučaju promene o kojoj nije obavešten, FOOD FOR FRIENDS 2020 DOO ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbine odnosno isporuke proizvoda.


Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama Institucija. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.